bag canvas, bag fabric, bag flowers, bag red, bag vintage

Cloth bag in two fabrics, the first white cotton fabric embroidered tone on tone, the second cotton fabric printed with red flowers.

The bag has shoulder handles made with the second cotton fabric printed with red flowers.

The bag is lined internally with white cotton fabric with tone-on-tone patterns and applied pocket is edged with white satin ribbon.

White plastic zip closure stopped by the same printed fabric, with which the piping was also inserted along the edge of the bag.

Measurements: width 33 cm X height 23 cm, depth 10 cm. 74 cm handles total length. Inside pocket 16 cm X 22.5 cm

The bag is sew at machine, machine washable at 30 °

Bag for women, for girls, for girls.

It is a spring and summer bag, by day but also suitable for the evening. For a trip to the countryside, an aperitif with friends, a day of shopping.

Its soft and light fabric makes it easily foldable to fit it in a larger bag or a suitcase to take on vacation.

This bag model is unique, invented by me and made with scraps of fabric, so it is an exclusive combination of fabrics. It is a craft bag with which to stand out from all other bags.

It is a beautiful, fresh bag that gives its wearer a casual air, a touch of style, who owns this bag shows to have a refined and quality outfit, Italian quality.

A perfect gift to feel special, an original gift for a special person, a sophisticated and unique gift.

Object made with advanced remnants juxtaposed together.
So this object was made in order to use all the parts of the fabric left from other creations, not to throw away anything in respect of ecology and economy.
All the material used to make this object was purchased from Italian stores.

Borsa di stoffa in due tessuti, il primo tessuto cotone bianco ricamato tono su tono, il secondo tessuto cotone stampato con fiori rossi.
La borsa ha manici a spalla fatti con il secondo tessuto cotone stampato con fiori rossi.
La borsa è foderata internamente con tessuto di cotone bianco con motivi tono su tono e tasca applicata è bordata con nastro bianco di raso.
Chiusura zip di plastica bianca a vista fermata dallo stesso tessuto stampato, con il quale è stato fatto anche il piping inserito in tutto il bordo della borsa.

Misure: larghezza 33 cm X altezza 23 cm, profondità 10 cm. Manici 74 cm lunghezza totale. Tasca interna 16 cm X 22,5 cm
La borsa è cucita a macchina, è lavabile in lavatrice a 30°
Borsa per donna, per ragazza, per bambina.
È una borsa primaverile e estiva, da giorno ma adatta anche per la sera. Per una gita in campagna, un aperitivo con gli amici, una giornata di shopping.
Il suo tessuto morbido e leggero la rende facilmente pieghevole per poterla inserire in una borsa più grande o in una valigia da portare in vacanza.
Questo modello di borsa è unico, inventato da me e realizzata con scampoli di tessuto, quindi è un accostamento di tessuti esclusivo. È una borsa artigianale con la quale distinguersi da tutte le altre borse.
È una borsa bella, fresca, che dona a chi la porta un’aria sbarazzina, un tocco di stile, chi possiede questa borsa mostra di avere un outfit ricercato e di qualità, la qualità italiana.
Un regalo perfetto per sentirci speciali, un regalo originale per una persona speciale, un regalo ricercato e unico.

Please follow and like us:

Lascia una recensione

Please Login to comment
  Subscribe  
Notificami